Το κίνητρο για προσαυξημένη έκπτωσης της διαφημιστικής δαπάνης όπως ίσχυε για το 2020 με προσαύξηση 100% και για το 2021 με προσαύξηση 60% εφαρμόζεται και στο φορολογικό έτος 2022, αλλά με χαμηλότερο ποσοστό 30%. Στόχος είναι η τόνωση της αγοράς διαφήμισης και κατ’ επέκταση του εμπορίου.
Η διαφημιστική δαπάνη αφορά και υπαίθριες αλλά και όλες πρακτικά τις μορφές διαφήμισης (διαδίκτυο, τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνο) και θα εκπίπτει σε ποσοστό 130%.
Προϋπόθεση είναι να υπερβαίνει κατά 5% την αντίστοιχη δαπάνη του 2019. Σαν διαφημιστική δαπάνη νοείται αποκλειστικά το κόστος ανάρτησης ή αγοράς χώρου ή χρόνου και όχι τυχόν δαπάνες και πρόσθετες υπηρεσίες. Ειδικά για τις διαφημίσεις μέσω διαδικτύου είναι απαραίτητη προϋπόθεση η επιχείρηση που προβάλλει τη διαφήμιση να είναι εγγεγραμμένη στο «Μητρώο Online Media» της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Επίσης σε περίπτωση που οφείλονται τέλη διαφήμισης υπέρ ΟΤΑ (2%), αυτά πρέπει να έχουν αποδοθεί εμπρόθεσμα ώστε να επωφεληθεί η επιχείρηση το φορολογικό κίνητρο της προσαυξημένης έκπτωσης.
ΑΘΗΝΑ
ΚΕΝΤΡΟ
15 & ΛΥΚΕΙΟ ΡΕΓΙΛΛΗΣ
ΑΘΗΝΑ Τ.Θ 106 74
ΤΗΛ 210 7249250
Χαλάνδρι
Πλάτωνος 14,
15234 Χαλάνδρι
ΤΗΛ 210 7249250
ΣANΤΟΡΙΝΗ
Κ.Ο. Φηρών – ΚαρτερΑδου
Σαντορίνη ΤΚ 847 00
Τηλέφωνο. 22860 22268
NEWSLETTER
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο
για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις μας .
για να λαμβάνετε τις ενημερώσεις μας .
"*" indicates required fields
Χρησιμοποιώντας αυτήν τη φόρμα, συμφωνείτε με την αποθήκευση και την επεξεργασία των δεδομένων σας από τον ιστότοπο.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ
© Copyright 2023 - AEGEAN CONSULTING - ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
CREATED BY
AFTERNET